Tuesday, May 1, 2012

Duru 4 aylık - Annen artık işsiz

Bu ayın en büyük gelişmesi annenle ilgili. Tamamlamış olduğum ücretli iznimden sonra babanla düşünüp taşınıp işten ayrılma kararı aldım. 8 yıldır aralıksız devam eden iş hayatımda ilk defa işsizim. Doğru mu yaptım? Hata mı ettim? Bunu zaman gösterecek tabi ama şimdilik hiç pişman değilim. En güzel zamanlarında, diş çıkardığında, ayağa kalkıp adım attığında, bunun gibi bütün ilklerini kaçırmaya, yanında olamamaya gönlüm razı gelmedi. Sen biraz büyüdüğünde geri döneceğim tabi ama beni neler bekler şu an hiç düşünmek istemiyorum. Tek bildiğim senin huzurun için herşeye değer.

Bu ayki kontrolümüzde kilon gayet yerinde. Anne sütüne devam denildiği zaman dünyalar benim oluyor. İlk aylarda kiloyla ilgili yaşadıklarımız bende stres yarattı. Sütümün sana yaramasının dışında göz göze, ten tene geçirdiğimiz bu dönemler bir daha geri gelmeyecek biliyorum. Ne kadar uzun süre emzirirse o kadar mutlu olucak annen. Burununda küçük sivilce çıkmıştı. Geçen ay kaybolup şimdi yine belirdi. Doktorun yağ bezesi olup önemli birşey olmadığını söyledi.
Bu aralar çok sık anneannen ve dedenlere kalmaya gidiyoruz birlikte. Evdeki ağır iş yüküm ve bakımın beni çok yoruyor. Arada babanı yalnız bırakıyoruz artık kusurumuza bakmasın:)
Beraber teyzemleri ziyaret ettik. Minik kuzenlerim seninle tüm gün oynadılar. Kalabalıkta daha rahat oyalanıyorsun. Seni gündüzleri bazen anneannene bırakıyorum. Biraz nefes almak için dışarı kaçıyorum. Alışveriş yapıp, gezip tozuyorum. Öyle hasret kalmışım ki.. Ama yine de eski günlerdeki gibi elimi kolumu sallayarak gezemiyorum. Aklım,bir yanım hep sen de. Uyudu mu uyandı mı diye düşünüp gezdiğimden de bir şey anlamıyorum. Annelik zor zorrr! Ben bile koca çocuklu kadın oldum hala annemin dibinden ayrılamıyorum:)


No comments:

Post a Comment